Ana Sayfa Genel, Gündem, Politika 24 Haziran 2026 5 Görüntüleme

AK PARTİ TEKİRDAĞ MİLLETVEKİLİ GÖKHAN DİKTAŞ’TAN SAYIŞTAY BAŞKANI METİN YENER’E TEBRİK

ANKARA – AK Parti Tekirdağ Milletvekili, MKYK Üyesi ve Terörsüz Türkiye Komisyonu Üyesi Gökhan Diktaş, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Genel Kurulu’nda gerçekleştirilen Sayıştay Başkanlığı seçimine katılarak oyunu kullandı.

​Milletvekili Diktaş, yapılan oylama sonucunda yeniden Sayıştay Başkanlığı görevine seçilen Metin Yener için bir tebrik mesajı yayımladı.

 

​”Ülkemize ve Milletimize Hayırlı Olsun”

​Seçim sürecinin ardından sosyal medya hesaplarından paylaşımda bulunan AK Parti Tekirdağ Milletvekili Gökhan Diktaş, şu ifadelere yer verdi:

​”Gazi Meclisimizde gerçekleştirilen Sayıştay Başkanlığı seçimi kapsamında oyumuzu kullandık. Yapılan oylama sonucunda Sayıştay Başkanlığı görevine seçilen Sayın Metin YENER’i tebrik ediyor, yeni görev döneminin ülkemize, milletimize ve Sayıştay teşkilatımıza hayırlı olmasını diliyorum.”

 

Metin Yener Güven Tazeledi

​TBMM Genel Kurulu’nda yapılan gizli oylama neticesinde, Sayıştay Başkanlığı koltuğuna yeniden seçilen Metin Yener, devletin mali denetim organının başındaki görevine yeni dönemde de devam edecek. Milletvekili Diktaş, seçimin ardından yaptığı açıklamada Sayıştay teşkilatının Türkiye’nin idari ve mali yapısındaki önemine vurgu yaparak, yeni dönemin hayırlara vesile olmasını temenni etti.

 

Haber = Eren Sacak

Yorumlar

Yorumlar (Yorum Yapılmamış)

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Hazır Site by Uzman Tescil