AK Parti Tekirdağ Milletvekili Mestan Özcan, TBMM Genel Kurulu’nda gerçekleştirilen Sayıştay Başkanlığı seçimine katılarak oyunu kullandı. Özcan, seçimin devlet ve millet için hayırlı olmasını diledi.
ANKARA – Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Genel Kurulu, Sayıştay Başkanlığı seçimi için hareketli günlerinden birini yaşadı. 6085 sayılı Sayıştay Kanunu’nun 13 ve 16’ncı maddeleri ile TBMM İçtüzüğü’nün 150’nci maddesi uyarınca Meclis Genel Kurulu’nda gizli oylama yapıldı.
AK Parti Tekirdağ Milletvekili Mestan Özcan da Genel Kurul’daki yerini alarak Sayıştay Başkanlığı seçim süreci kapsamında oyunu kullandı.
Seçim sonrasında bir açıklama yapan Milletvekili Mestan Özcan, kurumsal yapının ve demokrasinin güçlenmesine vurgu yaptı. Özcan, “Demokrasimizin ve kurumlarımızın güçlenmesine katkı sunacak bu seçimin milletimiz, devletimiz ve Sayıştay teşkilatımız için hayırlı olmasını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.
Haber = Eren Sacak