Ana Sayfa Genel, Gündem, Politika 27 Haziran 2026 4 Görüntüleme

AK PARTİ’NİN KRİTİK SAPANCA KAMPI DEVAM EDİYOR: TEKİRDAĞ MİLLETVEKİLİ GÖKHAN DİKTAŞ’TAN MESAJ

AK Parti’nin geleneksel hale gelen İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nın 33’üncüsü, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla Sapanca’da gerçekleştiriliyor. Partinin gelecek dönem yol haritasının, iç ve dış politikadaki stratejik adımların masaya yatırıldığı kritik kampın ikinci gününde yoğun mesai devam ediyor.

 

Diktaş: “Toplantımızın İkinci Günündeyiz”

 

Cumhurbaşkanı Erdoğan başkanlığında, bakanlar, MKYK üyeleri ve milletvekillerinin katılımıyla basına kapalı olarak yürütülen zirveye, AK Parti Tekirdağ Milletvekili, MKYK Üyesi ve Terörsüz Türkiye Komisyonu Üyesi Gökhan Diktaş da katıldı.

 

Kampın ikinci gün çalışmalarına dair sosyal medya hesabı üzerinden bir paylaşım yapan Milletvekili Gökhan Diktaş, şu ifadeleri kullandı:

 

“Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ’ın teşrifleri ile gerçekleşen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantımızın ikinci günündeyiz. İstişare ve Değerlendirme Toplantımızın hayırlara vesile olmasını diliyorum.”

 

Milletvekili Diktaş, paylaşımında ayrıca #ÇeyrekAsırlıkDestan etiketine yer vererek partinin hizmet geçmişine vurgu yaptı. Türkiye gündemindeki önemli başlıkların değerlendirildiği Sapanca kampının, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın yapacağı kapanış konuşmasıyla tamamlanması bekleniyor.

 

Haber = Eren Sacak

Yorumlar

Yorumlar (Yorum Yapılmamış)

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Hazır Site by Uzman Tescil