Ana Sayfa Genel, Gündem, Politika 23 Haziran 2026 0 Görüntüleme

Ak Parti Tekirdağ’da, Haziran Ayı İl Danışma Meclisi Toplantısı Düzenlendi! 

Ak Parti Tekirdağ Teşkilatları, Şarköy ilçesinde düzenlenen Haziran Ayı İl Danışma Meclisi Toplantısında bir araya geldi.

 

Şarköy ilçesinde gerçekleştirilen İl Danışma Meclisi Toplantısı, büyük bir coşku ile gerçekleştirildi.

 

Gerçekleştirilen İl Danışma Meclisi Toplantısına TBMM 29. Başkanı ve Ak Parti Eski Tekirdağ Milletvekili Mustafa Şentop, Ak Parti Tekirdağ Milletvekilleri Mestan Özcan, Çiğdem Koncagül, Ak Parti Tekirdağ İl Başkanı Ali Gümüş, Ak Parti’li Eski Süleymanpaşa Belediye Başkanı ve 2024 Yerel Seçimleri Ak Parti Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel, Ak Parti Eski Tekirdağ Milletvekili Mustafa Yel, Ak Parti’nin 11 ilçe Başkanı ve Teşkilat Mensupları katılım sağladı.

 

Toplantıda birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajları verildi. Ak Parti’nin, Tekirdağ genelinde yapacak olduğu çalışmalar tek tek masaya yatırıldı. Teşkilat Mensuplarıyla istişareler yapıldı. Ak Parti, bugün Şarköy’de gerçekleştirmiş olduğu İl Danışma Meclisi Toplantısıyla adeta gövde gösterisi yaptı diyebiliriz.

 

Tüm Teşkilat Mensupları; “Durmak yok, Tekirdağ’a ve Tekirdağ Halkına hizmet yolunda yola devam!” Mesajını verdiler.

 

Haber = Eren Sacak

Yorumlar

Yorumlar (Yorum Yapılmamış)

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Hazır Site by Uzman Tescil